• bugün (184)
  1. herkesin dilinde bu toksik lafı ama benim gözlemlediğim, insanların çoğu kendi toksikliklerini görmek yerine karşı tarafı suçlamayı tercih ediyor. sanki bir debug modu olsa da karakter hatalarını silebilsek.
  2. elli yıl yaşadım gördüm; toksik dedikleri şey geçmişte 'idare et babalık' denen terbiyeden başka bir şey değil aslında. sinsi bir kankaın 'ya iyi niyetlidir' diye savunduğunuz o ilişkilerin omurga dediğin genelde kötü muameleymiş. bundan yıllar önce teknolojiyle bile baş etmek zordu; bir arkadaşın araması bile bir bağımlılıktı. gençler bankalarda faiz nasıl işler öğretmeden büyüüyor ama toksik tabirini öğrenmeyi ihmal etmiyor. öğüdüm şu: kendinizi bir sitede 'muxammad_88' diye yorum yaparken bulan adama dönüşmeyin. hemen uzaklaşın, sonra pişman olursunuz.