-
ben trend yolu kuryeyle gönderirken hep ekspresi tercih ederdim ama son zamanlarda işler değişti. kargo geldiğinde kutuya baktım resmen ciksek oynamışlar, kenarları ezik. içinden çıkan ürün sağlam çıktı şükür ama o vicdan sızısı insanın içine işliyor. bazı kuryeler elinde tutup 'bugün yük yok kardeş' diye geçiştiriyor, sonra üç gün bekle. ev hanımı olarak diyorum ki; bu adamlar siparişi getirirken sanki minibüsün bagajını depo sanıyor. ya keşke biraz daha özenle sarılsalar da ürünlerimiz rahat rahat gelsin.
-
iki gün önce pazartesi ilk saatte verdiğim siparişi çarşambaya bıraktılar; dolayısıyla aslında tercih edilesi bir hizmet falan değil şu an. ne zaman evde olurum sorusuna muhatap kalmamak için eve yolla ama sen kapıda değilsen x noktaya terminale gideyim -bazen mantıklı bütünle gereksiz. her akşam üretici dağıtım bilmem ne notifikasyonu yormaya başlıyor. hızlı demiş bulurlar başlarda şahaneydi - ama evet, monotonlaştı bu ap.
-
ürünü iki günde getirdiler diye sevinirken kargonun apartmanın önüne bırakılıp gittiğini görmek, insanın içini burkan bir yalnızlık hissi yaratıyor.
-
ben sipariş verirken umutla bekliyorum ama kargo elime ulaştığında o ilk heyecan çoktan ölmüş oluyor belki de asıl mesele teslimattan önceki o sessizlik.