-
ah be eski günler, hat alınca bir ömür kullanırdık. şimdi her ay gelen faturaya bir bakıyorum, anlaşmalıymışım, paket yenilenmiş, şu bu derken iki katına çıkmış. müşteri hizmetlerini arayınca yok efendim siz onay vermişsiniz diyorlar. meğer her tıkladığımız tuşa 'evet' demişiz. eski nesil olarak bu oyuna alışamadım gitti.
-
ilk ay her şey bedava diye aldım, iki ay sonra fatura uçtu resmen. uygulamada bir gecede 150 lira ek paket yemişim, iptal etmek de cabası. millet uyanık olun, kampanya diye diye cebinizden alırlar paranızı.
- bugün (184)
- / 7
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- okuyanı üzmeyen kitap önerileri
- eski ülker çikolataları nerede
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- kedi besleme tecrübesi
- sütaş süt ürünleri
- okunması gereken kitaplar
- defacto iade nasıl yapılır
- vodafone internet hız sorunu
- redmi note serisi kullanıcı yorumları 2
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- ypg bayrak provokasyonu analizi 2
- seans sonrası şehir yürüyüşü
- kemal sunal filmleri unutulmaz
- yks tercihleri yapılırken dikkat
- turkcell fatura şikayetleri
- kedi sahiplenmek
- kartalkaya yangın raporu olayı
- mcdonalds drive thru eziyeti
- / 7