• bugün (193)
  1. ah be eski günler, hat alınca bir ömür kullanırdık. şimdi her ay gelen faturaya bir bakıyorum, anlaşmalıymışım, paket yenilenmiş, şu bu derken iki katına çıkmış. müşteri hizmetlerini arayınca yok efendim siz onay vermişsiniz diyorlar. meğer her tıkladığımız tuşa 'evet' demişiz. eski nesil olarak bu oyuna alışamadım gitti.
  2. ilk ay her şey bedava diye aldım, iki ay sonra fatura uçtu resmen. uygulamada bir gecede 150 lira ek paket yemişim, iptal etmek de cabası. millet uyanık olun, kampanya diye diye cebinizden alırlar paranızı.