-
aldım bir tane, iki yıldır kullanıyorum ama şu sese alışamadım. yıkama performansı güzel, deterjanı iyice köpürtüyor (bkz: anne eli değmiş gibi). her seferinde süre uzuyor gibi hissettiriyor (bkz: zaman kavrdıbını yitirmek). yine de memnunum bu tarz sessiz çalışanı varken keşke alsaymışım diye düşünmedim değil. bu tarz kronik sorunları forumlarda çok konuşuluyor. (bkz: arçelik servis deneyimi)
- bugün (193)
- / 7
- trend yol express kargo macerası
- mcdonalds drive thru eziyeti
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- psikoterapide ilk seans
- lc waikiki kıyafet kalitesi
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- kemal sunal kültü
- burger king menüsü hangisi daha iyi 2
- istanbulkart dolum sıkıntısı
- süper loto devir büyüklüğü
- ziraat bankası kart puanları
- beko buzdolabı kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- pınar et markasına güven olur mu
- tüp bebek deneyimleri
- instagram alışveriş güvenilirliği
- arçelik çamaşır makinesi yorumları
- askerdeki en garip an
- kripto para balonu sönüyor mu
- drive thru işkencesi
- beşiktaş mı trabzonspor mu
- aldatmak geçmişte ne anlama gelirdi
- defacto iade süreci nasıl işliyor
- burger king menü yorumları digital
- yangın raporu dağ gibi
- tcmb faiz inerse ne olur
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- işe girmek zorlaştı
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- / 7