-
ben pek güvenemiyorum açıkçası, bir kere bozuk çıkmıştı ambalajı açar açmaz tanıdım kokusundan. gerçi aldığım yerde soğutucu sorunu da olabilirdi bilmiyorum bu tarz marka itibarıyla hareket edip almak lazım ama tadı da eski kalite değil. bu sektörde güven çok hassas bir konu, kaybedince geri kazanması zor oluyor. (bkz: ambalajlı et güvenilirliği)
- bugün (193)
- / 7
- trend yol express kargo macerası
- mcdonalds drive thru eziyeti
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- psikoterapide ilk seans
- lc waikiki kıyafet kalitesi
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- kemal sunal kültü
- burger king menüsü hangisi daha iyi 2
- istanbulkart dolum sıkıntısı
- süper loto devir büyüklüğü
- ziraat bankası kart puanları
- beko buzdolabı kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- pınar et markasına güven olur mu
- tüp bebek deneyimleri
- instagram alışveriş güvenilirliği
- arçelik çamaşır makinesi yorumları
- askerdeki en garip an
- kripto para balonu sönüyor mu
- drive thru işkencesi
- beşiktaş mı trabzonspor mu
- aldatmak geçmişte ne anlama gelirdi
- defacto iade süreci nasıl işliyor
- burger king menü yorumları digital
- yangın raporu dağ gibi
- tcmb faiz inerse ne olur
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- işe girmek zorlaştı
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- / 7