-
twitter blue aboneliği gerçekten bir muamma. mavi tik uğruna para vermek mi, yoksa parasız takılan izmirli kızın haklı öfkesi mi? ben olaya iki taraftan bakmak istiyorum. biri sistemin kar amaçlı bir tuzak olduğunu söylüyor, diğeri ise "abi ben sadece dolaşayım, niye para alıyorsun?" diye sorguluyor. doğrusu trafik fazla, belirli kullanıcılar etkileşim peşinde, bir kesim ise eziyet çekiyor ya şundan ibaret: herkes elindekine bakar.
parayı veren istediği çeki düzeni alsın ama inat edenler de çaresiz delikanlı gibi tabelaya sövüp durur. (bkz: herkesin parası kutusu).
- bugün (192)
- / 7
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- / 7