-
burdan türkiye'yi izleyince her gün aynı soru. dolar düşecek mi zam gelecek mi. yok artık bu kadar da olmaz dediğin seviyeleri gördük geçtik. yurtdışında yaşayınca şöyle bir avantaj var: maaşınla bir şeyler alabiliyorsun ama bizimkilerin ne çektiğini gören biliyor. aslında şu an yine bir zam gelecekmiş havası var ama bilemiyorum. psikolojik savaş gibi bir şey döviz olayı. ne bileyim keşke herkes için rahat bir hayat olsa.
- bugün (190)
- / 7
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- fenerin reklam kokteyli
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli
- virajda memur solugu
- harry potter büyüsü
- davos ta trump krizi
- turkcell fatura zammı
- pencereden kargo takibi
- atlas çağlayan ve dark pattern
- uykusuz geceler çaresi
- ofis muhabbeti tuzağı
- borsa rekor seviye
- roman vatandaşlık stratejisi
- en iyi türk dizileri hangileri
- ölüm var mı yok mu
- yeşil kart mı pasaport mu demet
- altın fiyatları ne olacak
- istanbulda yaşanabilir mi şimdi
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- / 7