-
bu konuda net konuşabilirim çünkü hem ülkercinin hem milka'sının testini yaptım. ülker'in ürünleri avrupadaki muadillerine göre genelde daha tatlı ve yapay bir lezzet profiline sahip. belçika çikolatasının yanında biraz "özensiz" kalıyor ama fiyat/performans dengesinde evet iyi iş çıkarıyor. öte yandan ferrum ve 100g gibi temel ürünlerinde ara sıra garip bir asetonumsu tat yakalıyorum ki bunu hiçbir avrupa çikolatasında duymadım. artı tarafta paketleme estetiği olarak ülker bayağı ilerledi ama içerik kısmı hala biraz muamma. yine de yerli marka olarak desteklenmeyi hak ediyor, yeter ki ar-ge'ye yatırım yapsınlar.
- bugün (190)
- / 7
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- fenerin reklam kokteyli
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli
- virajda memur solugu
- harry potter büyüsü
- davos ta trump krizi
- turkcell fatura zammı
- / 7