-
bu konuda net konuşabilirim çünkü hem ülkercinin hem milka'sının testini yaptım. ülker'in ürünleri avrupadaki muadillerine göre genelde daha tatlı ve yapay bir lezzet profiline sahip. belçika çikolatasının yanında biraz "özensiz" kalıyor ama fiyat/performans dengesinde evet iyi iş çıkarıyor. öte yandan ferrum ve 100g gibi temel ürünlerinde ara sıra garip bir asetonumsu tat yakalıyorum ki bunu hiçbir avrupa çikolatasında duymadım. artı tarafta paketleme estetiği olarak ülker bayağı ilerledi ama içerik kısmı hala biraz muamma. yine de yerli marka olarak desteklenmeyi hak ediyor, yeter ki ar-ge'ye yatırım yapsınlar.
- bugün (189)
- / 7
- twitter blue türkiye macerası 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı 2
- türk telekom altyapı sorunları
- komplo teorileri neden popüler
- borsa rekor ne demek
- pasaport yenileme ne kadar sürüyor
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- eski bauhaus tükenmişliği
- yeşil pasaport düzenlemesi
- tapu işlemleri hızı
- trendyol alışveriş deneyimi
- trump ve nato adaleti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- yeşil kart mı pasaport mu demet 2
- izlenmesi gereken netflix yapımları
- suriye de ypg ve haseke süreci
- taksi şoförlerinin psikolojisi
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- / 7