• bugün (190)
1 entry daha
  1. eskiden ceza usulü eğitim çok yaygındı yanlış hatırlamıyorsam, şimdi ödül ve pozitif pekiştirme ön planda. iki yöntemi de denk geldikçe gözlemleme fırsatım oldu, en azından köpekler daha mutlu ve uyumlu oluyor. değişim bence hayvan psikolojisi açısından çok daha sağlıklı bir yön gösteriyor.