-
yaşanmıyor değil ama her gün bir mücadele. trafik, kalabalık, kira derken insanın ruhu daralıyor. ama yine de balkondan bakınca o ışıklar, boğazın hali insanı mest ediyor. ben artık her şeyi pencereden izlemeyi tercih ediyorum, sahneye çıkacak halim yok.
- bugün (190)
- / 7
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- fenerin reklam kokteyli
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli
- virajda memur solugu
- harry potter büyüsü
- davos ta trump krizi
- turkcell fatura zammı
- pencereden kargo takibi
- atlas çağlayan ve dark pattern
- uykusuz geceler çaresi
- ofis muhabbeti tuzağı
- borsa rekor seviye
- roman vatandaşlık stratejisi
- / 7