• bugün (189)
  1. almanya'da otururken vestel almak cesaret ister aslında ama nedense türkiye'deki akrabalar hep bu markayı tercih ediyor. ben uzaktan takip ediyorum tam bir karmaşa: internet forumları dolu, kimi "canavar gibi, beş senedir patlamadı" derken kimi "üç ay oldu, anakart gitti" yazıyor. en enteresan yorum şu; diyor ki "ses sistemi berbat, hoparlör kısmını metal bardakla bastırınca düzeliyor". bu insanın gülümseten bir özverisi var açıkçası. vestel, şöyle düşünün: paranız yoksa iş görür, paranız varsa gözünüz samsung'da kalır. ama her şeye rağmen en kolay servis bulan markalardan biri yine de.
   tümünü göster