• bugün (189)
  1. sabah 7'de binen öğlen 9'da anca işe varıyor, bu trafik çilesi gençliğimi yedi bitirdi. ben de zamanında metrobüsle gidip gelirdim, şimdiki nesil şanslı diyenlere inanmayın.
   tümünü göster