• bugün (189)
  1. hem reklam izleme hem de arkaplanda nota bakarım derken ikinci bir maaş gideri oldu resmen. e-devletten sgk borcuna bakıp bu parayı bir de youtube'a verince insanın canı sıkılıyor.
   tümünü göster