• bugün (194)
  1. oğlum bana soruyor 'baba ne okuyayım' diye. ben de diyorum ki, evvela bir 'satranç' oku, stephen zweig'in şu kısacık romanı var ya, işte o bile herkese ders verir. ama yok 'uzun sürüyor' diyorsan, orhan pamuk'tan 'benim adım kırmızı' al eline de beceriksizliğinle yüzleş.
   tümünü göster