-
işin içinde olan bilir o plaka dünya kadar para ediyor ama binince adam gibi hizmet alamıyorsun. öğüt olsun diye söylüyorum, taksici esnafının plaka alana kadar sıra beklemesi başka, satınca köşeyi dönmesi çok başka. alt tarafı sarı bir plaka ama dönen para devlet gibi.
- bugün (194)
- / 7
- bitaksi şikayetleri 2
- kemal sunal ve teknoloji 2
- spotify premium geçmeye değer mi
- 5g teknolojisi riskli mi
- türkan şoray efsanesi
- tüp bebek tedavisi macerası
- tarkan vs mustafa sandal
- yks tercihleri uzaktan bakmak
- uzayda ses var mı
- tıp mühendislik karşılaştırması
- burger king menüleri hangisi iyi
- twitter blue a para verilir mi
- türk telekom
- uber in türkiye fiyat politikası 2
- davos zirvesinde trump rüzgarı
- ikea montaj hizmeti ücretleri
- mavi jean neden bu kadar dayanıklı
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış 2
- bekonun dayanıklılık sırrı
- ypg provokasyonu ve bayrak 2
- istanbul taksi plakası fiyatı
- lc waikiki kalite düşüşü
- vestel televizyon kullanıcı yorumları
- ypg bayrak provokasyonu
- arçelik çamaşır makinesi kullananlar
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- yks tercih telaşı
- lc waikiki ürün kalitesi
- istanbulkart dolum sorunları
- / 7