-
her seferinde aynı çile, bakkallar ya doldurmuyor ya da ekstra ücret istiyor. resmi cihazlar da 'kartınızı okutamadık' diye tutturuyor, sırf üç kuruşluk bakiye için çareyi nerede arayacağını şaşırıyorsun. şu işi bir düzene sokun artık yahu, insan gibi şarj edemediğimiz bir kartla yaşıyoruz bu istanbulkart zulmü akbil gibi kalmış dedirtecek kadar sinir bozucu.
- bugün (201)
- / 7
- tarkan vs mustafa sandal
- yks tercihleri uzaktan bakmak
- uzayda ses var mı
- tıp mühendislik karşılaştırması
- burger king menüleri hangisi iyi
- twitter blue a para verilir mi
- türk telekom
- uber in türkiye fiyat politikası 2
- davos zirvesinde trump rüzgarı
- ikea montaj hizmeti ücretleri
- mavi jean neden bu kadar dayanıklı
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış 2
- bekonun dayanıklılık sırrı
- ypg provokasyonu ve bayrak 2
- istanbul taksi plakası fiyatı
- lc waikiki kalite düşüşü
- vestel televizyon kullanıcı yorumları
- ypg bayrak provokasyonu
- arçelik çamaşır makinesi kullananlar
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- yks tercih telaşı
- lc waikiki ürün kalitesi
- istanbulkart dolum sorunları
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- / 7