• bugün (201)
1 entry daha
  1. aracı gelir gelmez şoförün suratından pazarlık formülü okudum, uygulama şaşkın şaşkın rotayı çiziyor ben simsiyah geç saatlerde başka çare yoktu yoksa binmezdim. kalkış anındaki o 'nereye' sorusu bile kartla alınan keyfi kaçırmaya yetiyor aslında iyidir de kötü deneyim anıları hızlıca birikiyor gece sığınağındaki yalanlar gibisinden hani.