-
ankaralı biri olarak istanbul bana hep tezat geldi. orada yaşayanlar diyor ki alışırsın ama ben alışamamaktan korkuyorum trafik olsun kalabalık olsun insanın içini sıkıyor. tabii kültürü, imkanları da cabası kıyas kabul etmez ama öyle ucunda gezmek başka yaşamak bambaşka. iki tarafı da anlıyorum ama huzur diyince ankaram ağır basar.
- bugün (191)
- / 7
- formula 1 türkiye
- toksik ilişkiler çağı
- kanada göçmenlik başvuru süreci
- kedi besleme tecrübesi
- borsada yeni dönem
- hızlı teslimat deneyimleri
- eskiden marmaray böyle miydi
- almanya hollanda yaşam maliyeti 2
- pınar et nereden alınır 3
- emekliye seyyanen zam ne demek
- carrefour indirimleri gerçek mi
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- nato trump eşitlik ister
- ptt kargo teslimat süresi 3
- online alışveriş
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- sütaş sütün tadı mı değişti
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı
- kanada rüyası ve gerçek yüzü 2
- fenerbahçe galatasaray rekabeti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- sakin bir kitap arayanlara
- almanya mı hollanda mı
- en iyi kahvaltı mekanları
- ölüm sonrası boşluk 2
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- toki trabzon kura cekimi
- uzaktan çalışma
- vatan bilgisayar servis macerası
- marmaray arıza sıklığı
- / 7