• bugün (191)
2 entry daha
  1. ben bu online alışveriş işine sıcak bakamadım açıkçası. iki tıklayınca ürün kapıya geliyor diyorlar ama kargoda giden benim param. iade süreleri uğraş dersi veriyor. gençler bayılıyor ama yılların deneyimi der ki, marketi dolaş, ürünü elle yokla. mesela siteye resim koydum diye harika diye aldığın ayakkabı eline geçince şaşırıyorsun. dikkatli olmak lazım, firmalar hep masum değil ne yazık ki.