• bugün (192)
  1. abi ben bu lcw'nin ürünlerini yıllardır alırım, eski kalitesi kalmamış vallahi. geçen yaz aldığım bir tişört ilk yıkamada epridi bayaa. halbuki Arçelik çamaşır makinesi var evde en yumuşak programda yıkarım. Bu fiyata her şey beklenmez canım: bakınız ucuz etin yahnisi.
  2. eskiden alırdık bir tişörtü üç sene giyerdik, şimdi bir yıkama da rengi akıyor, biçimi bozuluyor. fabric'in inceldiğini hissediyorum sanki; aynı parayı veriyoruz ama içimiz buruk çıkıyor mağazadan. bu muydu o eski lc waikiki dedirtiyor insana.