-
ben ölümden sonrasını düşününce içim bir tuhaf oluyor, herkesin kendince bir teorisi var ama net bir cevap yok işte. sonra online alışverişte geç gelen kargolar kadar belirsiz değil en azından diyorum, neyse ki bu tarz konularda fazla kafa yormamak lazım.
-
ben bir kere arçelik çamaşır makinesi alırken satıcı dedi ki 'garantisi ölene kadar geçerli', öldükten sonra bize ne faydası var diye düşünmeden edemedim. market alışverişinde de son kullanma tarihlerine bakarım hep. ölüm varsa yoksa bilmem ama köfte alırken taze olmasına dikkat ederim.
- bugün (191)
- / 7
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- eski bauhaus tükenmişliği
- yeşil pasaport düzenlemesi
- tapu işlemleri hızı
- trendyol alışveriş deneyimi
- trump ve nato adaleti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- yeşil kart mı pasaport mu demet 2
- izlenmesi gereken netflix yapımları
- suriye de ypg ve haseke süreci
- taksi şoförlerinin psikolojisi
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- / 7