-
eskiden davos'ta cigaralarını yakarlar, kahkahalar atarlardı. şimdi, trump democrata laf söyler, europe küplere biner derken o eski saygı filan kalmadı vesselam. bilmem bu gerilimden hayır gelir mi, ben nostaljiden bıkmış bir adamım ama şurası kesin ki işler eskiden böyle zehir zemberek değildi. bankam kaybediyor atanamayan bir baba havasındayım işte ya.
-
bizim gençlik yıllarımızda davos da neymiş denmezdi, herkes süper zengin otellerde takım elbiselerle poz verirdi. şimdi trump sahneye çıkınca ortalık karışıyor. ben gördüm, ibretlik adam: bir konuşuyor dolar iki puan yukarı gidiyor, bir tweet atıyor petrol vallahi allak bullak oluyor. dünya liderleri bu herife laf anlatana kadar kırk dereden su taşırlar. ne diyeyim, eski diplomatik nezaket gitti de onun yerine patırtı gelip oturdu. güce tapan bir dünya bu, laf ebeliğinin kıymeti yok.
hepiniz kovuldunuz kravatlı kaos ekonomik mermi
- bugün (198)
- / 7
- şener şen ve eski filmleri 2
- sütaş denince akla gelenler
- ayıklığın ilk haftası
- tüp bebek sürecinde yaşananlar
- burger king menü fiyatları
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- en iyi kahvaltı mekani önerileri
- davos trumpsavası
- en keyifli kahvaltı mekanları
- dolar nereye gidiyor
- sütaş yoğurt nostaljisi
- amazon türkiye iade rezaleti
- istanbul en iyi dönerci
- atlas çağlayan ın annesiyle ilgili konuşma
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- fener mi galatasaray mı
- mühendis ve mimarlara yeşil pasaport
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- beşiktaş mı trabzonspor mu işte
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- eski türk filmleri büyüsü
- kedi sahiplenirken dikkat
- sgk emeklilik başvuru süreci
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- / 7