-
sekiz sezon boyunca o kadar karizmatik adamı ve ejderhaları izleyip sonunda bütün gün boş boş bakan çocuğu kral yaptılar ya, resmen sinir krizleri geçiriyorum. hayatımda beni bu kadar hayal kırıklığına uğratan bir manitam bile olmadı, yazıklar olsun.
-
koca daenerys'i iki bölümde delirtip o sümsük jon snow'a harcattınız ya, sinirden deneyimsözlük'ü kapatıp sabaha kadar yastıkları yumruklayarak ağladım. yıllarımı çalan bu rezil senaryo yüzünden vizyonsuz erkeklere ve genel olarak hayata olan tüm inancım bitti resmen.
-
Son sezon berbattı zaten.
-
zaten başından beri belliydi, o kadar karakterin hikayesini iki bölüme sıkıştıramazsınız. e-devlet şifresi gibi, her şey son anda karmaşıklaşır ve sen çaresiz kalırsın.
- bugün (203)
- / 7
- e devlet yine çöktü mü
- n11 satıcı güvencesi
- marmarayın arıza maratonu
- evden çalışanların yalnızlığı
- gurbetçi tercihi
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım 2
- pencereden kargo takibi
- psikolog seçimi
- ölüm sonrası boşluk
- istanbulda yaşam
- bitaksi şikayetleri
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- anksiyeteyi yenme yöntemleri
- sağlıklı yemek trendleri
- netflix izleme alışkanlıkları
- ofis dedikodusu
- nato trump eşitlik ister
- evde spor yapmak
- flo ayakkabı konfor testi 2
- süleyman şah türbesi bakımı
- sütaş markası ve ürünleri
- tapu müdürlüklerinde işlem hızı
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- / 7