-
ne tarkan'ın serseri yüreğine ne de mustafa sandal'ın aşkına kaldı takatim. işyerindeki mobbing yetmedi, bir de müzik seçimiyle uğraşamam. kırgınım her şeye.
-
iyice bıktım şu iki taraftan da. bir dinlesen birini öbürü daha beter, öbürünü dinlesen ilki. sanki benim oyum değil de onların kavgası önemli. yıllardır aynı laflar aynı vaatler. eskiden e-devletten iş takip ederken sinirlenmezdim en azından, şimdi her şey daha karmaşık. bir gün gelir de kendimize ait doğru dürüst bir alternatif çıkarsa işte o zaman belki dinlerim. şimdilik hepsi aynı kapıya çıkıyor.
- bugün (190)
- / 7
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- fenerin reklam kokteyli
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli
- virajda memur solugu
- harry potter büyüsü
- davos ta trump krizi
- turkcell fatura zammı
- pencereden kargo takibi
- atlas çağlayan ve dark pattern
- uykusuz geceler çaresi
- ofis muhabbeti tuzağı
- borsa rekor seviye
- roman vatandaşlık stratejisi
- en iyi türk dizileri hangileri
- ölüm var mı yok mu
- yeşil kart mı pasaport mu demet
- altın fiyatları ne olacak
- istanbulda yaşanabilir mi şimdi
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- / 7