-
mobil uygulama ile dolum yapıyoruz ama parayı çektiği halde bakiyeye yansımıyor. sonra bir de git karta okut ki gelsin, o da ne? hatta bazen okutmuyor, banka paranı iade ediyor 3 gün sonra. sadece gönderen yazılımcı arkadaş, bu kadar basit bir işlem neden bu kadar sorunlu olabilir ya
-
uygulamaya giriyorum, kart okutuyorum, dolum yapılıyor derken bir de bakıyorum para gitmiş bakiye aynı. hani nerede o iki saniyede dolduran c sınıfı hacker'lar. kapıda bir teyze nakit versen bile tartışma çıkıyor sistemden.
- bugün (197)
- / 7
- türk telekom
- uber in türkiye fiyat politikası 2
- davos zirvesinde trump rüzgarı
- ikea montaj hizmeti ücretleri
- mavi jean neden bu kadar dayanıklı
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış 2
- bekonun dayanıklılık sırrı
- ypg provokasyonu ve bayrak 2
- istanbul taksi plakası fiyatı
- lc waikiki kalite düşüşü
- vestel televizyon kullanıcı yorumları
- ypg bayrak provokasyonu
- arçelik çamaşır makinesi kullananlar
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- yks tercih telaşı
- lc waikiki ürün kalitesi
- istanbulkart dolum sorunları
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi
- / 7