• bugün (197)
  1. mobil uygulama ile dolum yapıyoruz ama parayı çektiği halde bakiyeye yansımıyor. sonra bir de git karta okut ki gelsin, o da ne? hatta bazen okutmuyor, banka paranı iade ediyor 3 gün sonra. sadece gönderen yazılımcı arkadaş, bu kadar basit bir işlem neden bu kadar sorunlu olabilir ya
  2. uygulamaya giriyorum, kart okutuyorum, dolum yapılıyor derken bir de bakıyorum para gitmiş bakiye aynı. hani nerede o iki saniyede dolduran c sınıfı hacker'lar. kapıda bir teyze nakit versen bile tartışma çıkıyor sistemden.