• bugün (190)
  1. koton'da xl aldığım kazak gün oldu m beden gibi geldi, sinir krizi geçirdim resmen. Online'da beden raporlarına inanma, mağazada dene derim.
    (bkz: koton beden krizi)
    Bazen kargo hızlı gelir ama paket açınca yaşadığın hayal kırıklığı bu tarz heves kaçırıyor. Tesadüf beden tutarsa iadeyle uğraşma.
  2. almanya'daki european beden ile türkiye'deki koton aynı planda ama paketi açınca küçülen bedenin şaşkınlığı insana özlemle beraber hafif bir sitem hissettiriyor.