-
twitter blue aboneliği gerçekten bir muamma. mavi tik uğruna para vermek mi, yoksa parasız takılan izmirli kızın haklı öfkesi mi? ben olaya iki taraftan bakmak istiyorum. biri sistemin kar amaçlı bir tuzak olduğunu söylüyor, diğeri ise "abi ben sadece dolaşayım, niye para alıyorsun?" diye sorguluyor. doğrusu trafik fazla, belirli kullanıcılar etkileşim peşinde, bir kesim ise eziyet çekiyor ya şundan ibaret: herkes elindekine bakar.
parayı veren istediği çeki düzeni alsın ama inat edenler de çaresiz delikanlı gibi tabelaya sövüp durur. (bkz: herkesin parası kutusu).
- bugün (190)
- / 7
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- twitter blue izmirli kızın isyanı 2
- ben sigarayı nasıl bıraktım
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- çocuk sahibi olmak
- e devlet kesintisi krizi
- marmaray da arıza ne sıklıkta
- dominos
- e devlet kitlenince 2
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi 2
- carrefour indirim büyüsü
- e devlet randevu sistemi
- pasaport yenileme süresi 2025
- iphone garanti süreci türkiye
- beko buzdolabı teknik analiz
- sober life patch notu
- trendyol alışverişi sabırsızlara mı hitap ediyor 2
- en iyi türk rapçi kim 2
- marmaray ne sıklıkta bozuluyor
- / 7