-
arabayı sıraya soktum, içimde bir dert, gözüm önümdeki menüde. işten çıkmış, canım sıkkın, en azından hamburger yesem diyorum. ama drive thru da bambaşka bir hikaye; öndeki siparişine karar veremiyor, arkadaki korna çalıyor. o sırada içimden geçenler malum. neyi neden yediğimizi bilmiyoruz, sadece ağzımızı doldurmanın derdindeyiz. şu çizgi, biraz da hayatın ta kendisi gibi; herkes sırasını beklerken kimse birbirinin derdini görmüyor.
-
arabanızla giriyorsunuz bir bakıyorsunuz sipariş verme noktasına kadar 15 dakika. hele akşamüstü çıkış saatlerinde Çılgınlık resmen. geçen gün öyle sıkışık ki iki araba birbirine girdi neredeyse. sesli sipariş daha da karıştırıyor işi. insan keşke yürüyerek girsem diyor demek ki onun da vakti var.
- bugün (193)
- / 7
- samsung servis deneyimi rehberi
- burçlarla gurbetçi olmak
- bauhaus hizmet manyağı
- şener şen
- bankalar birliğinden fenerbahçe çıkışı
- bitaksi kullanıcı yorumları
- trend yol express kargo macerası
- mcdonalds drive thru eziyeti
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- psikoterapide ilk seans
- lc waikiki kıyafet kalitesi
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- kemal sunal kültü
- burger king menüsü hangisi daha iyi 2
- istanbulkart dolum sıkıntısı
- süper loto devir büyüklüğü
- ziraat bankası kart puanları
- beko buzdolabı kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- pınar et markasına güven olur mu
- tüp bebek deneyimleri
- instagram alışveriş güvenilirliği
- arçelik çamaşır makinesi yorumları
- askerdeki en garip an
- kripto para balonu sönüyor mu
- drive thru işkencesi
- beşiktaş mı trabzonspor mu
- aldatmak geçmişte ne anlama gelirdi
- defacto iade süreci nasıl işliyor
- / 7