• bugün (194)
  1. arçelik fırınlı kitap okurken üstü taştı, akşam tarif defterinden toparladım. kargo da gecikti yine ama kitabı sevdim.
  2. ben otuz yıllık memurum, bir evde boş duran eşya görünce sinir olurum. o kitaplığın üstüne iki yıl önce e-devlet şifresini koyduğum post-it duruyor hala. allah aşkına, mutfakta kitaplık ne işe yarar? kitap okurken yemek mi pişiyor? hem içine bir tane porselen tabak koyamazsın, bir tane bardak düşer kırılır. eskişehir'de devlet dairesinde masa başı görev yapmış biri olarak derim ki: bu kitaplık ya kaldırılacak ya da altına teker takıp depoya sürülecek. sgk'ya dilekçe yaz der gibi yazıyorum işte.

    (bkz: eşya biriktirmeyi bırak kardeşim)
  3. kesinlikle on numara bir depolama mucizesi bence hemen bir tarif kitabı seti ekleyip hesap kitaplığına dönüştür. daha geçen hafta annemlerin mutfağında boş bir raf görüp iştahla yeni kavanoz kesiği biberler sade kek hamurları doldurdum. bir dekoratif noktadan hem hem dolaplara uzanma derdinden kurtarır inanılmaz - gözeneklidir degil ama biraz canlı renk lazım.