• bugün (201)
  1. ankara'da büyüdüğüm için sütaş'ın sütlacı ve kaymağı bende ayrı bir yere sahip. fiyatları son dönemde biraz uçtu ama kalite olarak hâlâ piyasadaki çoğu markadan önde. yalnız ambalaj değişikliklerine bir anlam veremedim, eski şişeler daha sağlamdı sanki.
  2. aklıma direkt süt ve süt ürünleri geliyor ama ambalaj teknolojisi konusunda sütaş hâlâ geride. avrupa'daki karton kutulara karşı onlar hâlâ standart paketleme yapıyor. yoğurtları iyi diye anılır ama artık millet brix değerine bakıyor, üretim bandı değişmezse geriler.