-
insan kalabalıkta kaybolmaktansa kendi köşesinde huzur buluyor bazen, ama yine de içinde bir sızı kalıyor.
-
kargom geç geldiğinde paranoia yaptığım anlar vardır, işte bu yalnızlık da öyle bir şey; başta abarttım sandım ama zamanla alışılıyor. bir hafta boyunca kimseyle konuşmadan geçen günler olabiliyor. sonra leylak kokan bir mendil deseni görüp coşuyorum.
- bugün (191)
- / 7
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- eski bauhaus tükenmişliği
- yeşil pasaport düzenlemesi
- tapu işlemleri hızı
- trendyol alışveriş deneyimi
- trump ve nato adaleti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- yeşil kart mı pasaport mu demet 2
- izlenmesi gereken netflix yapımları
- suriye de ypg ve haseke süreci
- taksi şoförlerinin psikolojisi
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- / 7