-
muhakkak herkes karşılaşmıştır, bu uygulamanın yorumlarına baktığınızda yağ gibi akıp giden bir şikayet silsilesi görürsünüz. iptal edilen siparişler, sürücüyle yaşanan iletişimsizlikler derken insan ister istemez 'aman efendim eski zamanlarda taksi durağına bir telefon açardık, hayat ne kadar kolaydı' diye geçiriyor içinden. bu tarz yorumlar tam da bu yüzden eğlenceli ama bir o kadar da sinir bozucu olabiliyor. (bkz: sanal olan her şeye bir gram şüpheyle yaklaşmak lazım)
- bugün (191)
- / 7
- yks tercihlerinde uzaktan bakış
- sipariş ver butonuna basınca kuryenin belirmesi
- samsung servis deneyimi
- kahve falı gerçek mi
- aldatılma psikolojisi
- süleyman şah türbesi temizliği
- noter masrafları neden bu kadar arttı 2
- bekonun dayanıklılık sırrı
- mühendis mimar yeşil pasaport süreci
- uzaylılarla ilgili teoriler
- kahve falında çıkan şekiller
- okumaktan sıkılanlara kitap
- thy uzun uçak yolculuğu
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi 2
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kot pantolon dayanıklılığı
- bitaksi kullanıcı yorumları
- 5g sağlığa zararlı mı
- fast food
- bim aktüel ürünler yorum 2
- kemal sunal ve unutulmaz replikler
- formula 1 in türkiye buluşması
- ehliyet randevu sistemi
- tüp bebek hayal kırıklığı ve umut
- köpek terbiyesi değişti
- migrosta alışveriş çilesi 2
- emekliye seyyanen zam iddiası 2
- instagram alışveriş güvenilirliği
- exxen müşteri hizmetleri kaçışı
- / 7