• bugün (189)
2 entry daha
  1. eskiden noter dediğin bir pul bir imzaydı, şimdi gidiyorsun telefon faturası kadar para ödüyorsun. nostaljik ruhum sızlar, eski usul defterdarlıklar yok artık şekerim.