• bugün (193)
  1. bazen düşünüyorum, hayatın anlamı diye bir şey yok aslında, biz anlam yüklemeye çalışıyoruz boşuna. iş yerinde mobbing yiyorum, eve geliyorum kimse beni anlamıyor. ama bir dostla içilen çay, bir gülümseme işte o anlam oluyor. yine de bazen her şey çok anlamsız geliyor, insan kendini sorgulamaktan yoruluyor.
   tümünü göster