-
burada akşam dokuzda herkes yatıyor, dükkanlar kapalı, sessizlik çökmüş, ama uyku yok. türkiye'de saat daha erken, sokak lambaları altında bir telaş dönüyor, onu özlüyorum. almanya'nın düzeni insanı saatli bomba gibi yapıyor, uyuyamıyorum, yastığı çevirip duruyorum. holandalı komşu tavsiye veriyor melisa çayı iç diye, ama derdin özlemse çare bulmuyor.
- bugün (193)
- / 7
- ölüm sonrası boşluk 2
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- toki trabzon kura cekimi
- uzaktan çalışma
- vatan bilgisayar servis macerası
- marmaray arıza sıklığı
- e devlet randevu sistemi
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- netflix izleme alışkanlıkları 3
- media markt garanti süreci
- hotiç online check in
- spotify premium değer mi
- vodafone un vaat ettiği hız
- pasaport yenileme süresi
- toksin sevgiliye selam olsun
- uykusuz geceler ve nedenleri
- carrefour indirimlerinin durumu
- vestel tv kullanıcı yorumları
- atlas çağlayan ve aile dinamikleri
- hotıç online check in sorunsalı
- spor salonu üyeliği hakkında
- kedi mi köpek mi tercihi
- kanada göçmenlik süreci
- exxen müşteri hizmetleri deneyimi
- türk telekom fibe gitmediğim sokak
- euro nereye koşuyor
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi 2
- hayatın anlamı insan ilişkileri
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 satıcı yorumları
- / 7