• bugün (191)
  1. bu ülkede ehliyet randevusu bulmak, müneccim olmayı gerektiriyor resmen. sabahın köründe sisteme giriyorsun, iki ay sonrasına bir tane açılıyor o da canını cehenneme. sonra aracılara para kaptırıyorsun, utanmasalar randevu karaborsası yapacaklar. sistem bir türlü oturmadı, insanı deli eder bu süreç, gerçekten. bir haftadır deniyorum, ne zaman baksanız dolmuş. sanki herkes aynı anda sürücü olmaya karar verdi. yok artık dedirtiyor.
   tümünü göster