• bugün (191)
  1. devlet protokolüyle temizlenen mezarın tozunu almak için koskoca operasyon düzenlenmesi biraz abartılı gelmiyor değil. kışın ortasında suriyenin ortasına gidip türbe temizlemek pek akıl karı değil.
   tümünü göster