• bugün (183)
  1. bu ülkede patron kavgası dendiğinde akla gelen o görüntü var ya, neredeyse semtin silüeti haline gelmiş durumda. ben de yıllardır iş hayatında bu kavgaları izliyorum, iki taraf birbirine girer, ortalık toz duman olur, sonra bir bakarız ki biri diğerini alt etmiş. ama değişen bir şey olmaz, aynı kavgalar başka bir yerde yeniden başlar.
   tümünü göster