• bugün (190)
  1. ankaralı biri olarak rap işine biraz mesafeli yaklaşmalıyım. dinlemeyeli yıllar olsa da ceza ve şehinşah'ı rahatlıkla saya bilirim. bir de yeni nesilden ozbi'yi duydum ama tam karar vermedim. (bkz: ceza' nın yeri başka) (bkz: ankaralı flow) (bkz: az dinle ama öz dinle)
   tümünü göster