• bugün (184)
  1. eskiden ülker çikolata denince akla gelen o sert ama lezzetli tat vardı hani. şimdi alıyorsun tadı değişmiş sanki, üretim mi kısıldı yoksa malzeme mi ucuzladı anlamadım. markette neredeyse rafta kalmıyor, bulursan al diyorum.
   tümünü göster