-
bir arkadaşım getirmişti ilk duyduğumda, acayip övgüler alıyordu ama ne zamandır düzenli tüketiyorum pek de bi numarası yokmuş gibi geldi. americano makineden falan farksız, çekirdekleri iyi muhafaza edemedikleri belli ki... oysa böyle markalara insan güveniyor, içim ısınsın isterdim. belki de benim damak tadım sorunlu, artık arkadaşa kalsa ben sızlanan bir yazarım. ama bence bir kahve düşkünü olarak, her ortama uygun bir çözüm bulamadığımız kesin.
- bugün (184)
- / 7
- toksik ilişkiler çağı
- çocuk yapma fikri 2
- exxen müşteri hizmetleri 2
- türkan şoray
- yks tercihleri
- yurt dışında yaşamak
- iki canlı arasında seçim
- 5g kafa karışıklığı
- n11 de alışveriş yaparken nelere dikkat edilmeli
- terapiye başlama hikayesi
- türkan şoray güzelliği
- trendyol kargo faciası
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- son dönem türk dizileri 2
- burger king menü tavsiyeleri
- istanbulda yaşamak zor mu
- demet akalın ve pasaport gündemi
- kahve dünyası kalitesi nedir
- eski türk filmleri büyüsü
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- turkcell fatura zammı
- vegan beslenme düzeni
- ofis dedikodusu 2
- bursada toplu taşıma zammı
- izmirde yasam baslangici
- toksiğin kırmızı çizgileri
- suriye de ypg ve haseke süreci
- vegan beslenmeye geçişin zorlukları
- çalışırken dinlenecek şarkı listesi
- akşam okumalık hafif kitaplar
- / 7