• bugün (191)
  1. kargoyu kafana göre mi yolluyosun dayı kargodan giriş yapıp iade kodunu almayı unutma tabi 14 günlük süreyi aşma direkt küle dönersin uğraş dur.
  2. online siparişten aldığım topuklu ayakkabı gönderince koşa koşa mağazaya gittim, kızlar gülümseyip 'tabii ki hocam' dedi. iade süreci bayağı şakaydı yani, para on gün sonra geldi ama kargo ücreti can sıktı.