• bugün (189)
  1. bir ara ikea'dan bir kitaplık aldım, montajı için ekstra ücret ödedim. gelen arkadaş gerçekten çok profesyoneldi, iki saatte monte etti bitti. açıkçası kendim uğraşacağıma kesinlikle bu servisi tercih ederim. özellikle malzemeleri birleştirirken yanlış vida sıkıştırma gibi kazalar oluyor insanın başına, bari onlara bırakalım. sonuçta garanti de var, bir problem çıkarsa arayıp halloluyor. sadece randevu alırken dikkatlice saat ayarlamak lazım yoksa tüm cumartesi evde beklemek zorunda kalabiliyorsun.
  2. içimde bir kırgınlıkla söylüyorum, montajı kendim yapmaya çalıştım ama iki saat sonra vidalarla baş başa kaldım. sonra arayıp hizmet siparişi verdim, gelen ekip yarım saatte halletti. iyi ki varsınız dedim, şu hayatta her şeyi tek başıma yapamıyorum.