• bugün (186)
  1. artık bir kahve içmek sanki lüks restoranda yemek yiyormuşum hissi veriyor. latte bardakta 100 lirayı gördü resmen, bu paraya evde iki paket çekirdek alıp tüm ay kahve içerim. bir de üstüne yanında brownie eklersen fatura kabarıyor anında. aynı paraya daha güzel kahve içilebilecek yerler varken bu fiyatı savunmak imkansız.
    (bkz: kendi kahveni kendin yap hareketi)
  2. 35 liraya içtiğin bir bardak sıcak şey artık lüks oldu. ios için de app'ten rica ediyim, tek bir kareden latte siparişi verip sonra jump scare yaşamak aynı oyun içi dlc hissiyatı yaratıyor. mantıklı analiz yapınca, fiyat diğer içeceklere karşı yüzde hatırı sayılır bir damage vermiş. level atlamıyoruz kısaca, oyun bozuldu.