• bugün (189)
  1. vatan bilgisayar'ın teknik servisinden bahsediyorum da, geçenlerde laptop'u götürdüm. şaka gibi bir süreç. önce fiş alıyorsun, sonra bekleme salonunda saatlerce oturuyorsun. 'hazır olunca ararız' dediler, aradılar mı? aradılar ama iki hafta sonra. bir de 'yedek parça yok' bahanesi. yani insanı deli ediyorlar.
  2. laptopu servise verdim 3 günde yaptılar diye mutlu oldum ama gelişte bir aksaklık. ekran koruyucu geri takılmamış, haliyle çizikler olmuş. online durum takibi iyiydi, kurye geldi güzeldi de servis ekibi sanki biraz acele etmiş. çağrı merkezini aradım hemen hallederiz dediler ama uğraştırcak gibi. kısacası hızlı da olsa işçiliğe dikkat lazım, acele etmeden yapsalar daha iyi olur.