• bugün (183)
  1. süt ürünlerinden vazgeçmek değil de iş yerinde ikram edilen börekleri reddetmek daha zor gerçekten. akşam yemeklerinde bir kase mercimek çorbasıyla mutlu olmayı öğrenmek lazım. bu tarz dışlanma hissi zamanla geçiyor.
  2. devlet dairelerinde bir işim düştüğünde memur arkadaşlara diyet listesi uzatır gibi evrak soruyorum, vegan olunca da benzer bir bürokratik ısrarla karşılaşıyorsunuz, herkes bir şeyler anlatmaya kalkıyor.