-
ziraat'in puanları cebimde kaldı resmen, 5 yıldır biriktiriyorum hala bi şey almadım. kullanması zor, itibarı bol. (bkz: ziraat bankası puan saçmalığı)
-
puanların hesabını yapmak ayrı bir algoritma çözmek gibi. bir bakıyorsun 100 puan var, markette geçmiyor, başka yerde 50 puan eksik. mobil uygulamasından takip edeyim derken sinir krizi geçiriyorum insan. teknoloji iyi hoş da biraz kullanıcı odaklı olsun artık.
- bugün (193)
- / 7
- türk telekom fibe gitmediğim sokak
- euro nereye koşuyor
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi 2
- hayatın anlamı insan ilişkileri
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 satıcı yorumları
- atlas çağlayan ve dark pattern
- ziraat bankası puanları 2
- türkiye de bütçeye uygun tatil fikirleri
- sağlıklı beslenme
- vegan olmak
- futbol mu basketbol mu
- trump grönland a talip
- akrep burcu kadın özellikleri 2
- komplo teorileri ve benim bildiklerim
- anksiyeteyle baş etme yöntemleri
- kemal sunal ın en iyi filmi
- instagram alışveriş güvenli mi
- tıp mühendislik karşılaştırması
- suriye de ypg ve anlaşma süreci 2
- mcdonalds drive thru eziyeti
- psikolog seçimi 2
- yeşilçam film setleri
- ptt kargo hızı
- ptt kargo teslimat süresi 2
- bitaksi yorumları
- ankarada yaşanır mı sorusu
- köpek eğitimi süreci
- istanbul un en iyi dönercisi 2
- ikea mobilya kurulumu 2
- / 7