• bugün (190)
  1. almanya'dan gönderdiğim hediyeyi üç haftadır bekliyorum, kargo takip sistemi 'dağıtımda' yazıp donup kalmış. türkiye'deki her şeyin kronik bir sabırsızlık sınavına dönüşmesi hoşuma gitmiyor.
   tümünü göster